lördag 9 maj 2009

Rubrik

Nej nu måste jag verkligen bli mer aktiv här.
I går var det min födelsedag, bästa födesledagen på jättelänge faktist. Först var det skolan som gick rätt så bra ialla fall, efterskolan gjorde jag ett omprov och om ja klarade de så fick jag G i religon och jag klarade det så nu har ja mer poäng grattis Emelie. När jag kom hem så la jag mig o vilade ett tag sen åkte jag ne roch kolladepå fotboll, men självklart började det att regna så mamma körde hem mej. Vid nio kom en väldigt bra vän till mig, Vi hade det jättemysigt och kollade på film och vid halv tre gick jag och la mig. Så i dag är jag rät trött men ändå pigg, tröttheten lär väl komma i kväll Stackars Johanna som ska tå ut med mig kväll . Ni får ha det så bra om det nu är någon som läser denna blogg. Puss Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar